Feeds:
Wpisy
Komentarze

Archive for 9 września, 2009

Czy Wolszczak rozbierze się dla „Playboya”?

Już niebawem zobaczymy, jak Grażyna Wolszczak radzi sobie z tańcem towarzyskim. Pojawienie się jej nazwiska na liście uczestników sprawiło, że znów wzrosło zainteresowanie jej piękną osobą. Ponownie pojawiły się pytania o to, czy zechce wreszcie rozebrać się dla „Playboya„.
Uroda Grażyny Wolszczak jest wręcz onieśmielająca. Jej piękne ciało mieli okazję zobaczyć między innymi widzowie filmowej wersji „Wiedźmina„, gdzie aktorka zagrała Yennefer. Choć widokiem niemal powaliła publikę, nie miała do niedawna najlepszego zdania o swoim wyglądzie. „Przełamałam się, gdy zobaczyłam swoje zdjęcia zrobione mi przez kolegę. Okazało się, że moją figurą przypominam pewną modelkę, którą widziałam w gazecie„. Czy zamierza pokazać się w pełnej krasie na łamach elitarnej gazety dla panów? „Teraz wciąż mam propozycje rozbieranych sesji. Ale ja już tego nie potrzebuję i nie zdecyduję się na sesję dla Playboya„.
Mimo tych zapewnień podejrzewamy, że propozycji przybędzie po udziale aktorki w „Tańcu z gwiazdami„. A im więcej ofert, tym większe prawdopodobieństwo, że któraś będzie wystarczająco kusząca, by z niej skorzystać.

Read Full Post »